Протягом останнього часу можна вважати ринок Фінтех на території України найбільш квітучим. Фахівці в компанії Eat Easy тривалий час продовжують його освоювати. Спочатку були деякі труднощі. Протягом року компанія змогла продавати свою продукцію в триста п'ятдесяти торгових точках.

Яким чином вдалося отримати такий результат?

Тетяні Ізмайловій хотілося скинути зайві двадцять шість кілограм. Коли їй виповнилося тридцять шість років, вона вирішила зайнятися організацією правильного харчування. Тіна Канделакі один раз розмістила в Instagram свій пост. Вона користувалася послугами сервісу, який доставляє здорову їжу. Ізмайлову захопив подібний бізнес. Коли був 2014 рік, їй захотілося створити подібну справу. Вона вклала в нього двісті тисяч доларів. Тепер фахівці компанії Eat Easy виробляють органічні снеки з ферментованими напоями. За період 2020 року вдалося досягти обороту в двадцять тисяч гривень. У 2021 році за шість місяців компанії вийшло продати здорове харчування на суму тридцять шість мільйонів гривень. Eat Easy знадобилося близько п'яти років, щоб вирости. До успіху на обраному ринку вони зробили багато помилок.

Крафтовий виробник з Instagram пройшов тривалий шлях. Бізнес будувався за принципом авось. Так було сказано колишнім чоловіком Тані, Никитой Измайловом Евгеньевичем.

Раніше він працював в якості топ-менеджера компанії Паріматч. Коли він залишив ігрову індустрію, став створювати інвестиційну компанію номер один. Коли почався 2016 рік, вирішив діяти зі стартапом, який створила Тетяна.

Початок був досить оптимістичний. Однак споживачі з ринком не були готовими до такої продукції. Хотілося, щоб приходили клієнти, які мають дохід вищий, ніж середній. Однак рівень попиту вийшов нижчим, ніж очікувалося. Для покупки дорогого обладнання Ізмайловим було вкладено два з половиною мільйони доларів. Компанія протягом дня повинна поставляти здорові раціон в кількості не менше, ніж двісті штук. Ізмайлов сказав, що дуже рідко вдавалося це робити в більшій кількості. Потім вирішили скористатися демпінгом. Раціон, який коштував дві тисячі п'ятсот гривень, продавали за ціною в тисяча двісті гривень.

Фахівці компанії Eat Easy прийняли рішення, що якщо почати присвячувати ринок, можна домогтися збільшення прибутку. Тому скористалися послугами дев'яти маркетологів. Однак вони не змогли нічого досягти. Тепер у відділі, де займаються продажами, є тільки чотири людини.

Eat Easy довелося виконати додавання фірмових магазинчиків To go для охоплення більш широкого ринку. Однак і тут отримали низький попит. Eat Easy має особливу технологію. Протягом дня компанії вдавалося обслуговувати лише п'ятсот клієнтів. Це не давало можливості досягти широкого масштабу. Для прийняття тисячі клієнтів, треба було здійснити дублювання іншого виробництва.

Щоб утримувати компанію, яка має дев'яносто чотири людини, необхідно мати суму від п'ятдесяти до сімдесяти тисяч доларів за місяць. Також була потрібна постійне фінансування бізнесу після кожних трьох років. Ізмайлов сказав, що точний план з діями був відсутній. Eat Easy був сприйняти спершу на високих емоціях. Але, постійним витратам вдалося здобути перемогу над емоціями. Коли завершувався 2019 рік, Ізмайлову знадобилося найняти нового сео фахівця. Треба було розвивати компанію, якою керував Олександр Губаренко. Раніше під його керівництвом перебувала Молдавська фабрика. На ній переробляли фрукти і ягоди.

В Eat Easy фокус відсутній. Постійних людей в штаті не було. Топ-менеджеру необхідно було скорочувати працівників. Губаренко хотів виробляти напої. Вони підходять для рітейлу та експорту. Їм було запропоновано виконати закриття магазинів і самого виробництва. Тетяна змогла переконати, що абсолютно інший бізнес. Деякий час не хотілося нічого робити. Ізмайлову довелося потім погодитися. Він вклав для покупки нового обладнання ще два з половиною мільйони доларів. Він позбувся попередніх напрацювань. Залишив тільки бренд і кілька людей в команді.Товар-локомотив являв собою комбучу. Він має вигляд напою, при приготуванні якого застосовують чайний гриб.