Мережа UPG – гарант якості та безпеки пального

Автолюбителі знають – не все паливо однакове, навіть якщо воно виготовляється з однієї й тієї ж нафти. Українські мережеві АЗС пропонують А-92, А-95, дизпаливо та газ (пропан-бутан). Але чим зумовлені такі назви, який з варіантів якісніше і чи правда, що чим вища цифра, тим краще для машини? Розбираємося з усіма цими питаннями на прикладі асортименту мережі автозаправок UPG.

Перша зупинка – бензини з різним октановим числом. Є три класичних види: 92, 95 і категорія 98+. А-92 та А-95 призначені для більшості сучасних автомобілів, тоді як умовний А-100 – для дійсно потужних двигунів. В основному, бензин такого типу потребують гоночні машини й спорткари, оскільки у їх двигунів високий ступінь стиснення, а значить бензин, у якого октанове число менше ніж 98, може викликати детонацію. Звичайним легковим автомобілям А-98+ додасть швидкості та знизить витрати, але тільки за умови справності всіх деталей. Оптимальним варіантом, незалежно від виду авто, стане UPG-100: без присадок, з мінімальною кількістю органіки та такий, що відповідає всім європейським стандартам. Ці характеристики досягаються завдяки високій технологічності виробництва та постійному контролю якості продукту на всіх етапах, від заводу до паливного бака вашого автомобіля.

Далі на порядку денному – дизельне пальне, якість якого визначається цілою низкою чинників: технологічність виробництва, чистота продукту, оптимізація логістики та контроль транспортування. UPG строго дотримується всіх стандартів, уникаючи добавок і домішок, а також зменшивши вміст сірки до 2,3%, що в 4 рази нижче допустимої норми. Ще одна перевага – коротке логістичне плече доставки дизпалива – всього 180 км. До того ж компанія регулярно проводить зачистку резервуарів, в яких зберігається дизель.

Сьогодні мережі АЗК пропонують пальне з приставками «Плюс», «Супер» тощо. Воно відрізняється тим, що до складу стандартного А-95 додають різні присадки. Ось 5 основних категорій присадок:

  1. Модифікатори займання – покликані коригувати октанове (для бензинів) і цетанове (для дизельних палив) числа.
  2. Модифікатори горіння – протидимові, протисажні тощо.
  3. Мийні присадки – очищають від нагару свічки, клапани.
  4. Ті, що підвищують стабільність пального – антиоксиданти, стабілізатори та реактиватори металів.
  5. Присадки, що впливають на низькотемпературні властивості дизельного пального.

UPG нагадує: хімічні добавки часто негативно впливають на якість і чистоту продукту, а також можуть випадати осадом на свічках або накипом на клапанах. Саме тому у компанії принципова позиція – продавати на своїх АЗК тільки заводське паливо вихідної чистоти та європейської якості, без присадок і добавок.

І останнє, але не менш важливе – зробивши пріоритетом якість і чистоту пального, ви продовжуєте роботу двигуна та термін служби свічок, тим самим скорочуючи витрати на техобслуговування й мінімізуючи шкідливі викиди в навколишнє середовище.