Тренди 2019-2020 в оформленні магазинів

Вплив технологій на всі складові життя неможливо заперечувати. Для розвитку власного бізнесу потрібно зважати на такі зміни, змусити їх вигідно працювати на себе. Наприклад, створювати рекламне оформлення точок з урахуванням трендів 2019 — 2020 року.

Новинки рекламного оформлення

Розміщення друкованої рекламної продукції відбуватиметься на основі модних тенденцій. У всьому світі виділяються схожі напрямки розвитку.

  1. Персоналізація. Реклама має достукатися до кожного. Орієнтуватися на потреби окремої людини, а не масовості.
  2. Креативні провокації. Для привернення уваги реклама має різко відрізнятися від того, що вже є на ринку. Потрібно використовувати нетрадиційні підходи для створення фотографії та текстового контенту.
  3. Погляд в минуле. Повернення в минулі часи дозволяє захопити увагу більшої групи людей. А також надати нового смаку тому, що вже було.
  4. Цитування великих класиків. Зображення класичних картин в сучасній обробці буде більш, ніж просто актуально.
  5. Глобальна естетика. Тренди на рекламне оформлення стають загальними для всього світу. Оформлення магазинів все частіше виконують в стилі мінімалізм — просто і зі смаком.
  6. Багаторівневий інтерактив. Споживачам пропонуватимуть взяти участь у виборі стиля рекламного оформлення. Це допомагає викликати цікавість людини до рекламного продукту.
  7. 3D. Технологія для створення більш реалістичного зображення стане популярнішою. Братимуть приклад з компанії Cxense, що презентували реалістичне фото жовту кросівку, як засіб реклами.
  8. Мінімалізм. Велика кількість яскравих елементів часто дратує людей, які прагнуть практичності.
  9. Екологічність. Люди хочуть допомогти природі справитися з тієї шкодою, яку вони вже встигли їй нанести.

Ці тренди стануть основними напрямками розвитку оформлення рекламних вітрин в наступному сезоні.

Основні методи

Рекламне оформлення брендів дозволяє звернути увагу потенційних клієнтів на магазин, показати статус компанії, її можливості та переваги. Правильно оформлена вітрина збільшує кількість клієнтів, що автоматично підвищує рівень прибутку. Для рекламного оформлення використовують:

  • наклейки;
  • плакати;
  • банери;
  • ростові ляльки;
  • акрілайти;
  • світлові короби;
  • елементи декору.

Для створення більш ефектного вигляду можна встановити підсвітку.

Багато власників вважають, що найголовніше — якість продуктів чи наданих послуг. Безсумнівно, це так. Але оцінити ці переваги важко, якщо бренд не повідомив про себе.