Багато хто вважає, що зв’язуватися з мікрофінансовими організаціями – занадто дороге задоволення. Тому такі люди позичають гроші у сусідів або близьких. Але ж відомо, що борги доволі часто стають причинами непорозумінь та образ. Чи варто ризикувати стосунками, якщо можна отримати швидкий кредит через Інтернет? Тим більше що знайти вигідний варіант не так вже й складно.

онлайн-кредит

Чому послуги МФО коштують так дорого

Насамперед потрібно зрозуміти, чому відомі мікрофінансові організації встановлюють на позики процентну ставку, що перевищує вартість банківських кредитів. Тут усе просто: доволі високі проценти – ціна оперативності та лояльності. Адже МФО видають мікропозики протягом 8-15 хвилин. Цього часу достатньо для всебічної оцінки платоспроможності потенційного клієнта.

Крім того, авторитетні компанії для оформлення договору не вимагають копій довідок про доходи, наявності поручителів або цінного майна, що може стати заставою. Тому МФО дуже ризикують, видаючи позику практично під чесне слово. От і доводиться спеціалізованим сервісам трішки завищувати процент заради того, щоб не залишитися у мінусі, якщо гроші не буде повернуто.

Перше звернення

Більшість відомих МФО, наприклад Кредит Плюс, встановлюють низьку процентну ставку для українців, що уперше звертаються за онлайн-позикою. Таким чином компанії намагаються збільшити кількість своїх клієнтів. Отже, якщо виникає необхідність терміново знайти гроші, перша мікропозика – найкращий вихід зі становища.

Однак аж занадто вигідні умови накладають певні обмеження. Так, сума першого онлайн-кредиту строго лімітована. Найчастіше вона не перевищує 3 000-3 500 гривень. Але й цих грошей зазвичай вистачає для вирішення проблем. Тим більше що отримати кошти можна, не виходячи з дому.

Коли користувачі вперше звертаються до МФО, вони вказують потрібну суму та бажаний термін кредитування. Далі необхідно заповнити анкету заявника. У неї входять тільки нагальні питання, що стосуються:

  • паспортних даних;
  • номеру ідентифікаційного коду;
  • деякої соціальної інформації;
  • банківських реквізитів.

Коли вся необхідна інформація внесена у відповідні рядки, потрібно ретельно перевірити написання та актуальність даних. Через помилки або некоректні дані потенційні клієнти найчастіше отримують відмову. Особливу увагу слід приділити реквізитам банківської картки та персональним даним.

онлайн-кредит

Як заощаджують постійні клієнти

Отримати вигідну пропозицію можуть не лише новачки у кредитній сфері. Українці, що постійно звертаються за позиками до однієї МФО, отримують можливість стати учасником програми лояльності. Найчастіше вона гарантує поступове зменшення процентної ставки та постійне збільшення ліміту. Кожен наступний онлайн-кредит – крок до вигоди у майбутньому. Так, постійні клієнти відомих макрофінансових організацій можуть розраховувати на позику до 15 000-20 000 гривень зі значною знижкою за користування борговими коштами.

Окрім того, зареєстровані у системі користувачі постійно отримують повідомлення з промокодами. Вони гарантують суттєву знижку при оформленні мікропозики у певний період часу.

Оскільки збільшення клієнтської бази – одна з найголовніших цілей МФО, більшість компаній передбачає особливі заохочення для тих, хто рекомендую сервіс близьким та знайомим. Спеціальні програми, цікаві пропозиції та чималі знижки – ось неповний перелік того, що чекає українців, які за рахунок друзів та родичів поповнюють ряди постійних клієнтів своєї МФО.

Варто згадати, що державні свята та різноманітні визначні дати для багатьох мікрофінансових організацій є приводом для проведення різних розіграшів. Завдяки таким заходам користувачі можуть отримати чергові знижки або цінні призи. І це зазвичай утримує клієнтів від переходу до конкурентів.

онлайн-кредит

Коли не варто вірити заманливим обіцянкам

Людині властиво шукати вигоду та спосіб заощадити. Це розуміють і різноманітні аферисти. Чи не щодня у Мережі з’являються пропозиції, що обіцяють золоті гори майже безоплатно. Але здоровий глузд повинен підказати, що безкоштовний сир буває лише у мишоловці.

Партнерство з сумнівними компаніями, що пропонують значну вигоду, може обернутися суцільною проблемою. По-перше, клієнти таких МФО ризикують своїми персональними даними. По-друге, за суперпривабливими умовами можуть ховатися додаткові платежі та комісії. По-третє, слід пам’ятати: згідно з деякими даними, на кожні 3 авторитетні МФО приходиться 1 сумнівна організація. І не варто ризикувати. Краще обрати гідного партнера, який завжди виручить у скрутному становищі.